بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

روش لمینت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

روش لمینت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

روش لمینت دندان اصفهان

روش لمینت دندان معمولاً شامل مراحل زیر است:

مشاوره:

دندانپزشک دندان‌های شما را معاینه می‌کند و اهداف و انتظارات شما را مورد بررسی قرار می‌دهد تا تشخیص دهد که آیا لمینت‌های دندان بهترین گزینه برای شما هستند یا خیر. آنها همچنین از دندان های شما قالب می گیرند و برای ایجاد یک طرح درمانی عکس می گیرند.

آماده سازی:

دندانپزشک مقدار کمی مینای دندان (حدود 0.5 میلی متر) را از سطح جلوی دندان جدا می کند تا جایی برای لمینت ایجاد شود. سپس آنها از دندان آماده شده اثر می گذارند و آن را به آزمایشگاه دندانپزشکی می فرستند که در آنجا لمینت به صورت سفارشی ساخته می شود.

باندینگ:

پس از دریافت لمینت از آزمایشگاه، دندانپزشک تناسب و رنگ لمینت را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام می دهد. سپس قبل از استفاده از ماده باندینگ روی لمینت و دندان، سطح دندان را تمیز و حکاکی می کنند. سپس لمینت روی دندان گذاشته می شود و از نور مخصوص برای درمان باندینگ استفاده می شود.

پولیش:

پس از تکمیل فرآیند باندینگ، دندانپزشک بایت را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام می دهد. سپس لمینت را صیقل می دهند تا طبیعی و صاف به نظر برسد.

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو
بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

پیگیری:

دندانپزشک یک قرار ملاقات برای بررسی بهبودی دندان و تناسب لمینت تعیین می کند. آنها همچنین به شما دستورالعمل هایی در مورد نحوه مراقبت از دندان ها و لمینت های خود ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که آنها تا حد ممکن دوام می آورند.

این روش معمولاً به دو نوبت نیاز دارد، یکی برای آماده سازی و دیگری برای قرار دادن نهایی لمینت ها. معمولاً بدون درد است و بعد از عمل با کمترین ناراحتی لبخندی زیبا خواهید داشت.

برای تماشای نمونه کارهای عالی دکتر مجید رزمجو به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

آیا لمینت های دندان دائمی هستند؟

لمینت دندان دائمی

لمینت های دندان که به عنوان روکش نیز شناخته می شوند، دائمی نیستند. آنها پوسته های سفارشی و نازکی هستند که به جلوی دندان ها چسبانده می شوند تا ظاهر آنها را بهبود بخشند، اما طول عمر بالایی دارند.

طول عمر لمینت های دندان بسته به بهداشت دهان و دندان افراد و کیفیت لمینت ها می تواند متفاوت باشد. با مراقبت و نگهداری مناسب، لمینت های دندان می توانند بین 5 تا 15 سال دوام بیاورند.

با این حال، لمینت های دندان می توانند مانند دندان های طبیعی به مرور زمان آسیب ببینند یا فرسوده شوند. آنها می توانند تراشه کنند، ترک بخورند یا شل شوند. آنها همچنین می توانند لکه دار یا تغییر رنگ دهند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است لمینت ها نیاز به تعویض داشته باشند.

توجه به این نکته مهم است که لمینت های دندان راه حلی یکباره برای همه مسائل دندانی نیستند، معاینات منظم دندانپزشکی با دندانپزشک شما برای مراقبت از وضعیت لمینت ها و برای بهترین نتیجه ممکن ضروری است.

کلینیک دکتر مجید رزمجو درمان با تیمی متخصص تشکیل شده برترین جراحان فک و صورت و جراحان لثه (پریودونتیست) و ایمپلنتولوژیست ها و استفاده از اتاق جراحی کاملا استریلیزه و بهترین سیستم های انجام جراحی ایمپلنت آماده است تا تمامی نیازهای جراحی شما بیماران عزیز را در مکانی آرام و بدون استرس و بدون احساس ذره ای درد برطرف کند.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا لمینت دندان باعث خرابی دندان های زیرین می شود؟
نوشتهٔ بعدی
مزایا و معایب پر کردن دندان با کامپوزیت را بخوانید:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844