کامپوزیت دندان اصفهان: اگه همیشه دوست داشتید تا لبخندی زیبا داشته باشید ونیر کامپوزیت دندان میتونه انتخاب بسیار خوبی برای شما باشه.
ونیر کامپوزیت ماده سفید همرنگ دندان (یا سفیدتر)خمیری مانند و چسبناکه که به صورت مستقیم بر روی سطح خارجی دندان قرار میگیره و با پوشاندن اکثر عیب های دندان به شما لبخندی زیبا ، سفید و بی عیب رو هدیه میده.
نواقص دندانی که توسط کامپوزیت میتونن پوشش داده بشن شامل دندان هایی میشه که ترک خورده ،لب پر شده یا انامل دندان تا حدی از بین رفته و یا حتی بهم ریختگی جزیی دندان رو هم بدون نیاز به ارتودنسی میشه با انجام کامپوزیت برطرف کرد.

مزیت اصلی کامپوزیت نسبت به روش های دیگه قیمت بسیار پایین تر کامپوزیت و عدم نیاز به تراش دندان های بیمار هستش که این درمان رو به درمانی قابل برگشت تبدیل میکنه.

مهمترین نکته برای انجام کامپوزیت

مهمترین نکته در انجام کامپوزیت تکنیک و مهارت دندانپزشک معالج و موادی که برای انجام کامپوزیت استفاده میشه هستش به صورتی که اگر کامپوزیت با روش درست و مواد مرغوب انجام نشه میتونه باعث به وجود اومدن مشکلات بسیار زیادی برای بیمار مانند بوی بسیار بد دهان و ایجاد پوسیدگی های متعدد در دندان ها و حساسیت و بیماری لثه بشه که درمان این بیماری ها بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود در نتیجه در انتخاب مرکزی که می خواهید کار زیبایی و کامپوزیت دندان های خود رو انجام بدید بسیار دقت کنید.


پزشکان ما در کلینیک دکتر مجید رزمجو با استفاده از بهترین مواد کامپوزیت روز آمریکایی و آلمانی و بهترین تکینیک های انجام کامپوزیت لبخندی بسیار زیبا و طبیعی را در محیطی آرام با صرف هزینه مناسب و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

جهت ثبت نوبت و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو

, ,
نوشتهٔ پیشین
لمینت دندان اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بلیچینگ دندان اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844