بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

هزینه ونیرهای دندان معمولا چقدر است؟

هزینه ونیرهای دندان معمولا چقدر است؟

هزینه ونیرهای دندان

هزینه روکش های دائمی بر اساس موادی که برای تولید آنها استفاده می شود تعیین می شود. همچنین

باید هزینه پیش بینی شده خود را متناسب با قیمت های بازار محلی پیش بینی کنید.

رزین کامپوزیت:

اینها کم هزینه ترین روکش ها هستند. روکش های رزین کامپوزیت را می توان در آزمایشگاه یا در مطب دندانپزشکی (“صندلی”) ایجاد کرد. روکش های صندلی معمولاً برای هر دندان حدود 800 دلار قیمت دارند. ونیرهای کامپوزیت ساخته شده در آزمایشگاه کمی گران تر هستند و به طور متوسط ​​حدود 1100 دلار هستند.

پرسلن:

قیمت این روکش ها از 900 دلار تا 2500 دلار در هر قطعه با میانگین 1500 دلار است. روکش های پرسلن معمولاً ضخامت 0.5 میلی متر تا 1 میلی متر و بسیار بادوام (10 تا 20 سال) دارند. برای قرار دادن این نوع روکش، دندانپزشک یک لایه کوچک از مینای دندان شما را می تراشد که به این معنی است که عمل دائمی است. روکش ترک خورده یا از دست رفته باید جایگزین شود. در غیر این صورت، دندان در معرض دید باقی می ماند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو
بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

لمینت چینی:

این روکش ها فوق نازک (0.2 میلی متر تا 0.3 میلی متر) هستند و قیمت آنها از 800 دلار تا 2000 دلار متغیر است و میانگین قیمت آن 1800 دلار است. دندانپزشک همیشه مجبور نیست مینای دندان شما را قبل از قرار دادن آن جدا کند. در نتیجه، نصب این روکش ها اغلب قابل برگشت است.

باز هم، قیمت اعلام شده برای یک دندان است. با این حال، می‌توانید به عنوان مثال هشت دندان جلویی را با روکش‌های چینی بپوشانید. اگر میانگین ملی 1500 دلار برای هر دندان پرداخت کرده باشید، کل شما 8500 در 1500 دلار یا 12000 دلار خواهد بود. شک دارد که دندانپزشک یا متخصص پروتز شما برای تعداد زیادی دندان به شما تخفیف بدهد، اما پرسیدن آن هرگز ضرری ندارد.

برای تماشای نمونه کارهای عالی دکتر مجید رزمجو به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

چه چیز دیگری می تواند بر میانگین هزینه ونیر دندان تأثیر بگذارد؟

احتمالاً قبل از انجام روکش‌های خود به معاینه و تمیز کردن دندان نیاز خواهید داشت. بدون بیمه، قیمت هر یک از آنها حدود 100 دلار است. اگر اشعه ایکس ضروری باشد، هزینه آن بین 35 تا 150 دلار خواهد بود. اگر بیمه دارید، این احتمال وجود دارد که هر سال دو معاینه و نظافت و همچنین بیشتر یا تمام هزینه های اشعه ایکس را پوشش دهد.

تغییرات هزینه ممکن است نشان دهنده توانایی و تجربه دندانپزشک و تکنسین در ساخت روکش ها در آزمایشگاه باشد.

روکش های دندان

روکش دندان یک پوسته نازک است که از دو ماده مختلف کامپوزیت و پرسلن ساخته شده است. هزینه ونیرهای پرسلن تقریباً دو برابر ونیرهای کامپوزیت است. اگرچه ممکن است ونیرهای کامپوزیت زودتر آسیب ببینند، اما به راحتی قابل ترمیم هستند. در مقابل، روکش های چینی دوام بیشتری دارند اما قابل تعمیر نیستند. بنابراین در صورت شکستگی یا خرابی باید کاملا تعویض شوند.

کلینیک دکتر مجید رزمجو درمان با تیمی متخصص تشکیل شده برترین جراحان فک و صورت و جراحان لثه (پریودونتیست) و ایمپلنتولوژیست ها و استفاده از اتاق جراحی کاملا استریلیزه و بهترین سیستم های انجام جراحی ایمپلنت آماده است تا تمامی نیازهای جراحی شما بیماران عزیز را در مکانی آرام و بدون استرس و بدون احساس ذره ای درد برطرف کند.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین ونیر دندان و لمینت دندان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
آیا لمینت دندان باعث خرابی دندان های زیرین می شود؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844