لمینت دندان

لمینت دندان اصفهان: لمینت های دندان پوست های بسیار نازک با طول عمر و استحکام بسیار بالا هستند که با استفاده از مواد مخصوص سرامیکی (پرسلن) همرنگ دندان توسط لابراتوار ساخته میشوند که با مواد مخصوص به سطح دندان چسبانده میشوند و با پوشاندن سطح بیرونی دندان ها باعث رفع بیشتر عیوب دندان می شوند.

برتری اصلی لمینت دندان سرامیکی نسبت به کامپوزیت مقاومت لمینت در برابر تغییر رنگ در طولانی مدت و استحکام فوق العاده بالای آن و ظاهر بسیار طبیعی (مشابه دندان های خود فرد) است که در دراز مدت نیازی به ترمیم و پالیش دوره ای نداشته و نیاز برای مراجعه های بعدی به دندانپزشک را به شدت کاهش میدهد .

البته برای انجام لمینت، دندان ها باید پرداخت و آماده شوند که متاسفانه در بعضی از مراکز دندان ها را به مقدار بسیار زیادی تراش می دهند که باعث از بین رفتن مینای دندان و آسیب های برگشت ناپذیر به دندان می شود به طوری که در برخی موارد این تراش بی رویه دندان باعث رسیدن تراش به عصب دندان و نیاز به انجام عصب کشی می شود بنا براین در انتخاب مرکزی که این خدمات را ارایه می دهد باید خیلی احتیاط کنید.

 

لمینت دندان چیست ؟

موارد استفاده از لمینت دندان

شاید برایتان سوال باشد که از لمینت دندان برای چه چیزی استفاده می شود؟ لمینت دندان برای برطرف کردن مشکلات زیبایی دندان ها استفاده میشود. به عنوان مثال برای شکستگی های دندانی، کچی و بدفرمی آنها و تغییر رنگ شان.

لیمینت ها ظاهری بسیار شفاف و طبیعی دارند. البته پیش از اقدام باید وضعیت دندان های شما بررسی شود. مشکلات دندانی مانند نیاز به پر شدن یا درمان احتمالی ریشه و یا حتی نیازهای اساسی به ارتودنسی نیز، بررسی شود. سپس میتوانید اقدام به لمینت دندان های خود کنید.

قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت کامپوزیتی و لمینت سرامیکی متفاوت است. چرا که مواد این دو با هم فرق دارند. در نتیجه کیفیت شان نیز متفاوت خواهد بود. از دیگر فاکتورهایی که بر روی قیمت لمینت تاثیرگذار است، تعداد دندانهایی است که قرار است بر روی آنها کار انجام شود. معمولا دندان هایی که در لبخند مشخص می شوند، لمینت خواهند شد.

یکی دیگر از سوالاتی که مراجعین میپرسند، درباره تفاوت قیمت هاست. باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر برای لمینت دندانهایتان، به سراغ پزشک عمومی بروید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. تفاوت دندانپزشک متخصص و پزشک عمومی بر روی هزینه ها تاثیر گذار خواهد بود. هزینه لابراتوار، نوع سمانی که برای دندانهایتان استفاده خواهد شد، نوع لمینت و تجربه دندانپزشک بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. شما میتوانید برای دریافت هزینه دقیق از طریق شماره واتس اپ با ما در تماس باشید.

 


کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو با همکاری بهترین دندانپزشک های زیبایی و بهترین لابراتوارهای ساخت لیمینت اصفهان به شما این تضمین را می دهد که کار لیمینت دندان های شما با بالاترین کیفیت و مواد توسط بهترین دکترهای دندانپزشک اصفهان در محیطی آرام با صرف هزینه مناسب و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

جهت ثبت نوبت و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو

, , ,
نوشتهٔ بعدی
کامپوزیت دندان اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844