بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

دندانپزشکی زیبایی دکتر مجید رزمجو

دندانپزشکی زیبایی دکتر مجید رزمجو

دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

از آنجایی که لمینت برای همه افراد همانند دندان های اصلی و به صورت جداگانه ساخته می شود، بنابراین تشخیص تفاوت بین لمینت و دندان طبیعی غیرممکن است. لمینت ها بر خلاف دندان های طبیعی به دلیل استفاده از مواد با تکنولوژی بالا در ساخت آنها در برابر لکه های چای و قهوه مقاوم هستند.

لمینت‌ها می‌توانند سفیدی بالایی برای دندان‌های تیره‌تر انجام دهند که در برابر سایر فرآیندهای سفیدکننده مقاوم هستند.

ساخت لمینت چینی زمان بر است و نصب لمینت را حداقل یک هفته به تاخیر می اندازد. در صورتی که لمینت ها به درستی چسبانده شوند و عوامل تخریب دندان محدود یا از بین رفته باشد، بیمار می تواند از لمینت به عنوان دندان طبیعی استفاده کند. با وجود پایداری بالا، لمینت ها ممکن است شکننده باشند.

لمینت نباید تحت فشار باشد زیرا دندان های طبیعی نیز نباید تحت فشار باشند. به عنوان مثال، شما باید از جویدن ناخن، خوردن یخ یا باز کردن عصا با لمینت خودداری کنید.

برای تماشای نمونه کارهای عالی دکتر مجید رزمجو به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو
بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

فرآیند ساخت لمینت دندان شامل مراحل مختلفی است:

مرحله اول: در یک جلسه مراحل آماده سازی مورد نیاز روی دندان ها با دقت بالایی انجام می شود که با دقت میلی متری اندازه گیری می شود.

مرحله دوم: در همان جلسه، دندانپزشک شما یک مدل از هر دو دندان فک شما (حتی برای انجام لمینت فقط برای یک دندان فک) می سازد.

بقیه مراحل به جلسه دیگر حدود یک هفته بعد موکول می شود.

ضمناً مدل‌ها به لابراتوار دندان‌پزشکی ارسال می‌شوند، لمینت‌ها به صورت پوسته چینی نازک ساخته می‌شوند و در کوره یا سوهان بر روی بلوک چینی قرار می‌گیرند تا زیباترین، براق‌ترین و شفاف‌ترین آن‌ها و شبیه مینای دندان ساخته شود. لایه.

دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

در جلسه دوم لمینت ها روی دندان ها قرار می گیرند و با چسباندن بسیار قوی با رزین somans روی سطح دندان می چسبند.

در صورت نصب صحیح در تمام مراحل، لمینت ها با دندان ها یکپارچه می شوند، هیچ شکاف و نابرابری وجود ندارد و می توانید از نخ دندان برای تمیز کردن دندان های طبیعی استفاده کنید.

بدیهی است برای ایجاد چهره طبیعی و حفظ سلامت لایه، دقت دندانپزشک و همکاری آزمایشگاه متخصص ضروری است و همچنین استفاده صحیح از مواد مناسب بسیار موثر و شایسته است.

کلینیک دکتر مجید رزمجو درمان با تیمی متخصص تشکیل شده برترین جراحان فک و صورت و جراحان لثه (پریودونتیست) و ایمپلنتولوژیست ها و استفاده از اتاق جراحی کاملا استریلیزه و بهترین سیستم های انجام جراحی ایمپلنت آماده است تا تمامی نیازهای جراحی شما بیماران عزیز را در مکانی آرام و بدون استرس و بدون احساس ذره ای درد برطرف کند.

 

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لمینت دندان در کلینیک دکتر مجید رزمجو در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844