جرمگیری دندان دراصفهان

جرمگیری دندان در اصفهان|رابطه پوسیدگی دندان با جرمگیری دندان

جرمگیری دندان  اصفهان یک روش پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها و برطرف کردن ترکیبات غیرطبیعی روی سطح دندانهای آنان است.

با استفاده از این روش، لکه‌ها، رنگدانه‌ها و ترکیبات مخرب روی سطح دندان‌ها به طور موثری تمیز می‌شوند. استفاده از جرمگیری دندان به تنهایی نمی‌تواند عاملی برای پوسیدگی دندان‌ها باشد.

بیشتر عوامل در پوسیدگی دندان‌ها شامل عوامل رژیم غذایی ناسالم، نقص های ارثی، نداشتن بهداشت دهان و دندان مناسب، کمبود فلورای دهان و عدم حفظ بهداشت دندان ها است.

بنابراین، جرمگیری دندان یکی از روش های مهم برای حفظ بهداشت دهان و دندان است

جرم گیری دندان، داستانش با میکروارگانیسم های مختلفی که در محیط دندان وجود دارد، شروع می شود. این میکروارگانیسم ها همراه با انواع غذاها به ویژه غذاهای حاوی قند و کربوهیدرات به سطوح دندان می چسبند. با گذشت زمان، این امر منجر به ایجاد لایه های زرد و قهوه ای روی سطوح دندان می شود. این لایه ها که پلاک های میکروسکوپی نامیده می شوند، به راحتی از روی دندان جدا نمی شوند.

جرم گیری دندانها و خطرناک بودن برای سلامت دندان

بهتر است بدانید جرم دندان را گرفتن کار خطرناکی نیست. آنچه باید به عنوان یک خطر در نظر گرفته شود پلاک است. زیرا وجود پلاک روی دندان ها باعث ایجاد پوسیدگی جدی و در نهایت می تواند منجر به از دست رفتن کامل دندان ها شود.

نقش جرم گیری در سلامت لثه

جرم گیری تاثیر مستقیمی بر حفظ سلامت لثه دارد. دندان ها و لثه به طور مداوم در معرض بزاق حاوی مواد معدنی، غذا و نوشیدنی ها هستند. این امر منجر به تشکیل ماده چسبنده ای به نام پلاک دندانی می شود.

اعتقاد اشتباه بعضی از مریض ها در مورد جرم گیری دندانشان

اگرچه برخی افراد معتقدند جرم گیری دندان می تواند بافت دندان را از بین ببرد، اما اینطور نیست. جرم گیری دندان تنها گزینه برای درمان پلاک های دندانی است و اگر هیچ اقدامی در زمان مناسب انجام نشود، جرم گیری دندان ممکن است هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

پوسیدگی دندان در صورت عدم جرم گیری دندانها

اگر پلاک دندانی در زمان مناسب درمان نشود، پوسیدگی دندان به مرور زمان بحرانی ‌تر می‌شود و منجر به بیماری‌ های لثه و نیاز بیماران به درمان‌های بیشتر می‌شود. بنابراین سعی کنید در اسرع وقت اقدامات مناسب را انجام دهید.

جرمگیری دندان در اصفهان توسط دکتر مجید رزمجو شما میتوانید با رزرو نوبت از طریق سایت از تخفیف ویژه 10درصدی بهره مند شوید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
لمینت دندان در اصفهان |اصلاح دندان های بهم ریخته بدون نیاز به ارتودنسی
نوشتهٔ بعدی
بلیچینگ دندان در اصفهان|عوارض بلیچینگ دندان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844