بلیچینگ دندان در اصفهان

بلیچینگ دندان در اصفهان|عوارض بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان دز اصفهان یا سفید کردن دندان‌ها یکی از شایع‌ترین روش‌های بکارگرفته شده در دندانپزشکی زیبایی است. میتوانید برای رزرو نوبت و گرفتن مشاوره رایگان به صفحه اصلی دکتر مجید رزمجو مراجعه کنید.

با اینکه داروهای سفیدکنندهٔ دندان زیادی را بدون نسخه می‌توان از داروخانه‌ها تهیه کرد، ولی موارد سفیدکننده‌ای که دندانپزشک بکار می‌برد، ماندگاری و سفیدکنندگی بیشتری را برای دندان‌های زرد زنگ به وجود می‌آورد. میزان سفید شدن دندانها در روش بلیچینگ، به جنس دندان و رنگ مینای دندان بیمار بستگی دارد و رنگ دندانها یک تا دو درجه سفیدتر می‌شود.

در ادامه، چند مورد از عوارض رایج بلیچینگ دندان را بررسی خواهم کرد:

1. حساسیت دندان: برخی افراد پس از بلیچینگ دندان ممکن است به حرارت یا سردی غذاها و نوشیدنی‌ها حساسیت نشان دهند. این عارضه معمولاً موقت است و در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد.

2. بازگشت رنگ: اثرات بلیچینگ دندان ممکن است با گذشت زمان کاهش یابند و رنگ قدیمی دندان‌ها به تدریج برگردانده شود. برای حفظ رنگ باید مراقبت مناسب و نگهداری کننده انجام شود.

3. تغیر در ساختار داخلی دندان: بلیچینگ دندان می‌تواند باعث تغییر در مینای دندان شود و باعث تضعیف ساختار داخلی آن شود. این مسئله معمولاً در صورت استفاده بی‌رویه از روش‌های بلیچینگ دندان رخ می‌دهد.

4. آسیب به لثه‌ها: در صورت استفاده نادرست از مواد بلیچینگ دندان، ممکن است به لثه‌ها آسیب برسد. این موضوع می‌تواند عفونت لثه، خونریزی و التهاب را به همراه داشته باشد. اگر قصد دارید بیشتر در مورد این موضوع مطالعه کنید، می توانید به منابع علمی و مقالات روشن شده درباره عوارض بلیچینگ دندان مراجعه کنید. توصیه می‌شود که قبل از انجام بلیچینگ دندان، مشورت با دندانپزشک خود را جستجو کنید.

اما مزایای بلیچینگ هم نباید ازش غافل شد در ادامه مزایای آن را توضیح می دهیم.

 

مزایای بلیچینگ دندان عبارتند از:

  1. روشن‌تر و زیباتر شدن لبخند

    یکی از مزایای بلیچینگ حرفه‌ای دندان‌ها این است که بلافاصله پس از درمان لبخندی درخشان‌تر و جذاب‌تر به شما می‌دهد.
    دندانپزشک متخصص زیبایی دندان می‌تواند به شما کمک کند تا از شر لکه‌های عمیقی که خمیر دندان‌های سفید کننده و سایر روش‌های مشابه آن نیز تأثیر کمی بر آنها دارند، خلاص شوید.

  2. افزایش اعتماد به نفس

    داشتن دندان‌هایی با ظاهر ناخوشایند و تغییر رنگ داده باعث می‌شود فرد از لبخند زدن و ظاهر شدن دندان‌هایش خجالت بکشد.
    از آنجایی که داشتن لبخند زیبا در واقع باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، سفید کردن حرفه‌ای دندان‌هایتان، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

  3. کمک به داشتن سلامت دهان و دندان بهتر

    دندانپزشک پیش از بلیچینگ دندان، پلاک و جرم‌های دندانی را از روی دندان‌ها حذف می‌کند. این کار به این دلیل که احتمال پوسیدگی و بیماری لثه ناشی از تجمع پلاک را کاهش می‌دهد، به حفظ سلامت و استحکام دندان‌ها کمک می‌کند.

  4. امکان شخصی سازی درمان

    استفاده از مواد بلیچینگ برای سفید کردن دندان‌های هر فرد، بر اساس نیازهای او صورت می‌گیرد.
    دندانپزشک با توجه به میزان لکه‌های دندان‌های فرد، مواد با درصد مختلف را برای مدت زمان مشخصی بر روی دندان‌ها قرار می‌دهد.
    توجه داشته باشید کیت‌های سفید کننده‌ای که از داروخانه‌ها تهیه می‌کنید، برای همه افراد یکی است و درمان به صورت اختصاصی برای هر فرد انجام نمی‌شود.

  5. مقرون به صرفه بودن

    سفید کردن دندان‌ها با استفاده از بلیچینگ در مقایسه با سایر روش‌ها مانند کامپوزیت و لمینت ارزان‌تر است.
    البته توجه داشته باشید که برای انجام بلیچینگ به کلینیک‌هایی که هزینه بسیار کمی برای انجام این درمان دریافت می‌کنند، مراجعه نکنید.
    زیرا احتمال استفاده از مواد بی کیفیت که می‌توانند به سلامت دندان‌ها و بافت دهان و لثه آسیب وارد کنند، وجود دارد.
    پس پیش از اقدام برای بلیچینگ دندان باید اطمینان حاصل کنید که بودجه شما برای انجام این درمان با کیفیت بالا کافی است.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
جرمگیری دندان در اصفهان|رابطه پوسیدگی دندان با جرمگیری دندان
نوشتهٔ بعدی
ایمپلنت دندان در اصفهان|عوارض ایمپلنت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844