بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

لمینت های دندان بادوام در کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو

لمینت های دندان بادوام در کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو

لمینت های دندان بادوام

لمینت های دندان خود را برای چندین دهه نگه دارید:

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا لمینت های دندان خود را تا زمانی که ممکن است در شرایط خوبی نگه دارید:

بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید: دندان های خود را حداقل دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید، حداقل یک بار در روز از نخ دندان استفاده کنید و از دهان شویه های ضد عفونی کننده استفاده کنید. این به حذف پلاک و باکتری هایی که می توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری لثه شوند کمک می کند.

از عادت هایی که به لمینت های شما آسیب می زند اجتناب کنید: از گاز گرفتن یا جویدن اجسام سخت مانند یخ یا آب نبات های سخت خودداری کنید و از استفاده از دندان ها برای باز کردن بسته ها یا بطری ها خودداری کنید. همچنین از جویدن ناخن و همچنین دندان قروچه (براکسیسم) خودداری کنید.

از لکه دار کردن غذاها و نوشیدنی ها خودداری کنید: مراقب غذاها و نوشیدنی هایی باشید که می توانند لمینت های شما را لکه دار کنند، مانند قهوه، چای، شراب قرمز و تنباکو. سعی کنید تا حد امکان مصرف این غذاها و نوشیدنی ها را محدود کنید یا از آنها اجتناب کنید یا بلافاصله پس از مصرف آنها دندان های خود را مسواک بزنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو
بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مجید رزمجو

به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید: معاینات منظم را با دندانپزشک خود برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که لمینت های شما در شرایط خوبی هستند. آن‌ها می‌توانند هر مشکلی را زودتر تشخیص داده و درمان کنند، قبل از اینکه جدی‌تر شوند.

برای تماشای نمونه کارهای عالی دکتر مجید رزمجو به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

اگر در شب دندان قروچه می کنید از محافظ دهان استفاده کنید: دندان قروچه می تواند باعث ساییدگی یا حتی شکستن لمینت ها شود. محافظ دهان را می توان در شب برای جلوگیری از ساییدن و حفظ لمینت ها در شرایط خوب استفاده کرد.

با پیروی از این نکات، می‌توانید لمینت‌های دندان خود را تا زمانی که ممکن است در شرایط خوبی نگه دارید، اما مهم است که به یاد داشته باشید که در نهایت باید تعویض شوند.

کلینیک دکتر مجید رزمجو درمان با تیمی متخصص تشکیل شده برترین جراحان فک و صورت و جراحان لثه (پریودونتیست) و ایمپلنتولوژیست ها و استفاده از اتاق جراحی کاملا استریلیزه و بهترین سیستم های انجام جراحی ایمپلنت آماده است تا تمامی نیازهای جراحی شما بیماران عزیز را در مکانی آرام و بدون استرس و بدون احساس ذره ای درد برطرف کند.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
جراحی دندان اصفهان
نوشتهٔ بعدی
تفاوت بین ونیر دندان و لمینت دندان چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844