دندانپزشک زیبایی اصفهان

دندانپزشک زیبایی اصفهان|عوارضی که در کمین دندان شماست!

درمان های زیبایی چه عوارضی ممکن است داشته باشند؟

اگر این درمان ها را نزد متخصص دندانپزشک زیبایی انجام ندهید، ممکن است عوارضی به وجود بیاید. از جمله عوارض احتمالی درمان‌های زیبایی دندان ها عبارتند از:

1. حساسیت دندان: بعد از انجام روش‌های مانند ارتودنسیک، ایمپلنت دندانی یا ترمیم‌های کامپوزیت، دندان‌ها ممکن است حساسیت به سردی و گرمی نشان دهند. این حساسیت ممکن است موقتی باشد و به طور عمومی در چند هفته بهبود پیدا کند.

2. خرابی و شکستگی: اگر ترمیم‌های کامپوزیت یا ونیرها ناصحیح انجام شوند یا به ندرت تعویض شوند، ممکن است خراب شوند یا شکسته شوند.

3. تغییر رنگ: مصرف موادی مانند قهوه، سیگار یا غذاهای پررنگ ممکن است رنگ دندان‌های شما را تغییر دهد. ترمیم‌های کامپوزیت و ونیرها همچنین ممکن است تغییر رنگ دهند و نیاز به تعویض داشته باشند.

4. التهاب لثه: نصب ایمپلنت دندانی یا ترمیم‌های کامپوزیت ممکن است به التهاب لثه منجر شود. اگر این التهابات درمان نشوند، می‌توانند به مشکلات جدی‌تری انجامید.

5. عوارض جانبی جراحی: اگر عمل جراحی برای ایمپلنت دندانی یا جراحی لثه انجام شود، ممکن است عوارضی مانند خونریزی، تورم، درد یا عفونت به وجود آید.

 صفحه اینستاگرام دکتر مجید رزمجو دندانپزشک زیبایی اصفهان

دندانپزشک زیبایی اصفهان

چند دندان خود را باید لمینت یا کامپوزیت کنم تا لبخندی زیبا داشته باشم؟

تعداد دندانهایی که زیباتر می کنید بستگی به این دارد که هنگام لبخند کدام دندانها بیشتر دیده می شوند. معمولا حداقل باید شش دندان جلویی بالایی را لمینت کنید تا در کل لبخندتان زیباتر شود اما گاهی اوقات تعداد بیشتری از دندانها لازم است اصلاح شوند. در این زمینه با دندانپزشک زیبایی مشورت کنید.

برای زیبایی دندان ها و لبخند به چه دکتری باید مراجعه کنیم؟

به طور کلی درمان های زیبایی دندان پزشکی را بهتر است نزد متخصص دندانپزشکی زیبایی انجام بدهید. دندانپزشک زیبایی علاوه بر دوره دندانپزشکی عمومی چند سال در زمینه درمانهای زیبایی‌ دندانپزشکی تحصیل کرده است و در این زمینه مهارت و تخصص خوبی کسب کرده است. دندانپزشک زیبایی عناصر زیبایی لبخند مانند تقارن، نسبت درست بین ارتفاع و پهنای دندان، ارتفاع لثه، تناسب بین رنگ دندان و رنگ پوست، ابعاد مناسب دندانهای مختلف (برای جلوگیری از یکدست شدن همه دندانها و در نتیجه مصنوعی شدن لبخند) و موارد متعدد دیگر را به خوبی می‌شناسد و آنها را هنگام درمان های زیبایی در نظر می‌گیرد.

 کلینیک دندانپزشکی دکتر مجید رزمجو برای مراجعاتی که از سطیق سایت اقدام به رزرو نوبت کنند تخفیف 10درصدی در نظر گرفته است.

هزینه درمان های زیبایی دندانپزشکی چقدر است؟

هزینه درمان های زیبایی مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. از طرفی تعداد دندان هایی که می خواهید اصلاح کنید، نوع ترمیمی که انتخاب می کنید، تخصص دندانپزشک، مواد ترمیمی مورد استفاده، تجهیزات مورد استفاده و همچنین غالباً موقعیت جغرافیایی مطب، در هزینه نهایی تاثیر دارد.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
آمالگام یا کامپوزیت کدام بهتر است؟
نوشتهٔ بعدی
انواع کامپوزیت دندان و تفاوتد کامپوزیت با روکش دندان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844