ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان چیست؟

ایمپلنت دندان در اصفهان به قطعه ای اطلاق می شود که تاج و ریشه دندان از دست رفته را بدون آسیب زدن به دندان های مجاور بازسازی می کند. در روش های قدیمی از تراش دندان های مجاور ناحیه بی دندانی و ساخت بریج (پل) برای جایگزینی یک یا تعدادی از دندان ها استفاده می شد. و امروزه ایمپلنت جایگزین شد.یک مزیت مهم کاشت ایمپلنت، این است که پایه ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد و ساختار محکم تری نسبت به بریج های متداول در گذشته دارد.

مراحل ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت قطعه ای از جنس تیتانیوم میخی شکل است که جایگزین ریشه دندان می گردد. در مرحله  کاشت ایمپلنت، ابتدا پایه در استخوان فک قرار میگیرد. سپس حدود سه الی چهار ماه زمان لازم است تا کاشت پایه به طور کامل با استخوان فک جوش بخورد. حالا زمان مناسبی برای بازسازی تاج دندان است. برای این کار از اباتمنت یا قطعات پروتزی برای بازسازی روکش روی ایمپلنت استفاده می شود.

چه کسانی به ایمپلنت دندان نیاز دارند؟

به طور کلی، تمام افرادی که یک و یا چند دندان خود را از دست داده اند، می توانند از ایمپلنت دندان برای حفظ زیبایی دندان ها و سلامت دهان و دندان خود، استفاده نمایند. اما این روش برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی گردد. زیرا رشد استخوان فک آن ها هنوز ادامه دارد . این افراد باید صبر کنند تا رشد فک به اتمام برسد.
اگر شما نیز زیر 18 سال سن دارید و یا به دنبال راهی برای جایگزینی دندان از دست رفته فرزند خود هستید، می توانید به کلینیک دندانپزشکی مریم مراجعه کنید تا دندانپزشک متخصص روش مناسب دیگری مانند استفاده از یک دندان موقت را برای شما و یا فرزندتان در نظر بگیرد.
توجه داشته باشید که افراد زیر می توانند کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان باشند:

  • افراد دارای لثه های سالم و سلامت
  • افراد دارای تراکم استخوان کافی
  • افرادی مسئولیت پذیر نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت آنلاین میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لمینت دندان در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
ارتودنسی دندان در اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonثبت نوبت ‎09130559844